Pages

Sunday, December 29, 2013

YENI YIL HEDIYE KUTUSU

 Aslinda bu kutuyu gecen yilda bir arkadasima hediye etmek icin yapmistim,resimlemistim ama o zamanlar blogum yoktu :) eh vakti gelmisken simdi paylasmis olayim dedim :)
 arkadasim benden minik bir kardan adam istemisti ben de oyle minicik bir seyi hediye olarak vermeye cekindim.yaninda bisey olsa bari diye dusundum ve sonunda kutu yapmaya karar verdim, en cok yaptigim sey nasilsa :) yeni yila uygun renklerde kesilip bicilecek ne var acaba diye karistirdim ve kutuyu yaptiktan sonra kapladim :) icine de yeni yil cikolatalarindan koydum :) ustundeki kardan adami ney icin kullanmak istedigini tam bilmedigimden,belkide cam agacina asar diye dusundum ve kutuya yapistirmadim sadece bir igneyle tutturdum, hem ustunden dusmesin hem istediginde cikartabilsin diye :) pek beklemedigi bir hediye olmustu ve cok begenmisti,tabi ben de mutlu olmustum :)


7 comments:

  1. beğenilmez mi hiç !!!!!!!!! kutu güzel ,içindekiler tatlı ,ee bir de kardan adam var daha ne olsun demi canım :)
    ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim ama kutuyu sana hediye ettigimi yazmayi unutmusum Filizcim :D

      Delete
  2. "Bayılıyorum sizin kutu kaplamalarınıza buda muhteşem olmuş ellerinize sağlık "

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin :)

      Delete
  3. Vallahi böyle hediye alan, kim olsa beğenir. Şahane olmuş, ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. sizin de yorumlariniz bana hep sahane hissettiriyor :) cok tesekkur ederiimm :)

      Delete