Pages

Monday, December 16, 2013

KUTU KAPAGINDAN KAPI SUSU


 Daha once yaptigim islerden artan kumaslari,boyu nasil cikabilirse ona uygun sekilde kesip guller yaptim. bi kosede hep bekliyorlardi nasilsa bir seye kullanirim diye, hic kapi susu yapmadigimi farkettim. kalp seklindeki parfum kutusunun kapagini kullandim. biraz yapistirici biraz kurdele :) kurdelenin kapagi tasimasi icin arkada gizli olan ipi kutuya yapistirmak istemedim. tel tola kullanarak ipi gecirebilecegim yerler yaptim. cok ta saglam oldu :) yapimi kolay ve basit oldu. ben kumsalardan yaptigim cicekleri kullandim ama herhangi bir malzemeden yapilmis cicekler de kullanilabilir tabi ve herhangi bir sekildeki kutu kapagi da olabilir :)








12 comments:

  1. tel toka fikri tam pratik zeka işi canım. makedonya 'ya gelirsem bu kapı süsü sayesinde sizin evi bulurum, kimsede yok ki bunun aynısı :) fotoğraflar da güzelliğini ortaya çıkarmış .
    ellerine sağlık romantik kuğu :)

    ReplyDelete
  2. kapima asmayi hic dusunmemistim ama sirf sen gel de beni bul diye fikrimi degistirdim hemen :D cok tesekkur ederiimm insanlarin en guzeliii :*

    ReplyDelete
  3. ben gelmeden çalarlar yahuu sen en iyisimi ben geleceğim zaman as, başına da behlülü nöbetçi koy.
    behlül kaplan gibi zaten hırsızları yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tamam o zaman sen bana haber ver, herseyi senin dedigin gibi yapicam.. sen gel :D

      Delete
  4. Gerçekten çok süper olmuş kimin aklına gelirki kutu kapağından hem çok şık heö çok gösterişli ellerinize sağlık bayıldım ben bu fikre ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok sevindim begenmenize :) cok tesekkur ederim :)

      Delete
  5. Kalp, gül ve fiyonk.... romantik bir şıklık için herşey var :) Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  6. Çok hoş bir değerlendirme olmuş.tebrik ederim.

    ReplyDelete
  7. Eline her geçeni değerlendirmek için biriktiren birisi olarak bayıldım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cook tesekkur ederim :) begenmenize cok sevindim :)

      Delete