Pages

Tuesday, November 26, 2013

KUTU YAPIMI VE KUMASLA KAPLAMA

Her zaman kutu yapmayi cok sevmisimdir ama hic bu kadar cok resim cekmemistim yaparken :) Bu sefer boyle bir kutu cikmis oldu ortaya :) 


simdi yapimina gecelim :) kartondan hazir bir kutu vardi,onu icin icin kullandim


 kapak icin uygun gelecek sekilde karton kestim 


ustu daha kalin ve yumusak olsun diye genelde elektronik esyalarin sarildigi sungere benzer bir malzeme var,ondan kesip ustune yapistirdim


sonra da gumus renkli satenle kapladim. satenle kutu kaplamak biraz sor oluyor, yapistirici iyi kullanmak lazim, disari tasabiliyor hemen.


satenin de ustunu dantel kumasla kaplamak istedim. bunun icin de corap keseyim dedim ama ondan cikan parca kapaga yetismedi :)


evde ne varsa karistirdim aradim, kesmeye uygun dantelli hicbirsey bulamadim,sonra fikrimi degistirdim. boncuklu bir bluzu kestim ve onunla kapladim


kapagini tamamladiktan sonra diger parcayi da yumusak olmasi icin ustune kullandigim malzemeyle kapladim


sonra da gumus saten kumasla kapladim. boylece elle dokununca kartona dokunuyormus hissi olusmuyor


kalan saten kumasi da isine kullandim. kanarlarina yaptirdim


sira kapagini da kaplayip tamamlamaya geldi 


kapagi da siyah saten kumasla kapladiktan sonra kutunun ic kismindaki satenin birlesme yerine siyah saten serit kullandim


 kutu nasil acilip kapanda diye dusundum ve cit cit kullanmaya karar verdim ama gizli bir sekilde yerlestirdim :)


biraz da ustunu suslemek kaldi :)

damla seklindeki boncuklarin etrafini saten seritle sarip etraflarina minik boncuklar diktim


boncuklari ustune yapistirdiktan sonra. kapagin icine kutuyu da iyice yapistirdim 


ortaya cikan kutu boyle birsey oldu :) bir kac acidan daha resmini cektim ve icine de yaptigim kolyelerden birini yerlestirdim :) 




umarim begenirsiniz ve yorumlarinizi eksik etmezsiniz :)








18 comments:

  1. KUTULAR BENİMDE ÇOK İLGİMİ ÇEKİYOR,SENİ DE ÇOK BAŞARILUI BULUYORUM BU ARADA.BU KUTU DA DİĞERLERİ GİBİ NEFİS OLMUŞ,ELİNE SAĞLIK,SEVGİLERLE....

    ReplyDelete
    Replies
    1. coook tesekkur ederim guzel yorumunuza , begenmenize cok sevindim :)

      Delete
  2. kırk haramilerde bile böyle güzel hazine ,böyle güzel kutu yok beeee :)
    muhteşem !!!!!!!!!!!
    ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
  3. Gerçekten sanat eseri gibi olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

    ReplyDelete
  4. Epey uğraşmışsın ama çok güzel bir kutu çıkmış ortaya
    Ellerine sağlık

    ReplyDelete
    Replies
    1. resimleyince cok uzun bir ismis gibi gorunuyor ama insan kendini kaptirinca keyifle ilerliyor :) tesekkur ederim :)

      Delete
  5. Boyle devam edersen beni yoldan cikaracaksin, hirsizlara evinin adresini vermek zorunda kalacagim:) Yine sahane olmus....Guzel gunlerde kullan hayat.

    ReplyDelete
  6. Kolyeyle kutusu güzellikte yarışıyor. Kolyeyi takınca kutusunu da çanta gibi elinde gezdiresi gelir insanın.
    Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim NOWACRAFT :) annemden de kutu canta olarak kullanilbilir yorumu gelmisti gordugunde :)

      Delete
  7. çok başarılı, elinize sağlık

    ReplyDelete
  8. tek kelime.... harika:) ellerinize sağlık. inanılmaz zarif ve şık duruyor. çok beğendim. sevgilerimle....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de size coook tesekkur ederim bu guzel yorum icin :)

      Delete