Pages

Monday, September 9, 2013

Dogum Gunu Hediye Kutusu


buyuk bir ayakkabi kutusunu keserek once istedigim boyutlarda kutu yaptim. sonra da giymedigim kiyafetleri makaslayip kutuyu kapladim :) ustunu cok abartili suslemek istemedim,hem sevimli hem sade olsun dedim. koala severe gidecegi icin ustune bir koala yapmayi dusunurken,acaba koalayi kart olarak mi yapsam diye dusundum. icine not yazilabilen bir kart oldu ve onu da kumaslarla kapladim. yanina da happy birthday yazan kurdeleyle renk kattim. icini daha once yaptigim kutular gibi degil de daha duz bi sekilde kaplamak istedim. tamamen siyah yaptim. kutunun icindeki hediye bir t-shirt ve acan icin ilginc bisey olsun istedim.t-shirti kilotlu corapla baglayip fiyonk yaptim :D hediyenin kucuk beklenmedim bir surprizi olmus oldu :)




12 comments:

  1. Çok tatlı bir hediye kutusu olmuş bu:)

    ReplyDelete
  2. Kutusuyla, şirin koala kartıyla ve hediyedeki ilgnç fiyonkla orijinal ve güzel bir hediye olmuş. Şanslı sahibini çok mutlu ettiği şüphesiz.

    Senaat'çiğim, kıyafetlerini bir defa giyip kesiyorsun ve gidip yenisini alıyorsun fikrine kapıldım :)

    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim NOWACRAFT :) evet hediyeyi alan arkadasim bayildigini soylemisti ben de ondan daha cok mutlu olmustum :)

      bazi kiyafetleri hic giymeden bile kesiyorum :D aramizda kalsin hediye gelen ve begenmedigim seylere makasi basiyorum :D yani hediyeleri begensem de begenmesem de bir ise yaramis olur :D kendi kiyafetlerimle de cok oynayip degistiren biriyim cekinmeden makasliyorum,artan kumaslari da atmiyorum,boyle seyler icin lazim oluyor :) modasi gecmis kiyafetler de isime yariyor :)

      Delete
  3. yeğenlerimden birini küçük koalam diye sevdiğim için ,koalaları ayrı seviyorum canım. benim yeğene böyle bir kutu yapıp hediye edebilsem çok uygun bir hediye olurdu.nerde bende kutu süsleme ,hediye hazırlma yeteneği. keşke bizim yan komşumuz sen olsaydın Senaat !!! ahhh makedonyalı olmak zorunda mıydın ?tanıdığım tüm yetenekler benden uzakta oturuyor canım .
    kocaman öptüm seni kuğu senaat :)
    zarif kız zarif hediye verir tabii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bence en guzel hediye senin yegenin olmaktir :) coook tesekkur ederim guzel insanim benimmm :*

      Delete
  4. Geçektende çok şeker bir hediye kutusu olmuş sahibide güle güle kullansın çok şanslıymış;)

    ReplyDelete
  5. Hem güzel, hem orjinal bir hediye olmuş.Koalaya bayıldım ayrıca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim :) koalayi aslinda netten bulup cizdim. bulduklarim daha farkli malzemelerle yapilmisti,ben kendi istedigim gibi yapmis oldum :)

      Delete
  6. çok güzel bir fikir üstündeki not defteri fikri
    Hemde güzel bir çalışma olmuş hediye kutusu bile hediyelik
    Ellerinize sağlık

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin :)

      Delete