Pages

Friday, September 13, 2013

ACiL iSTENEN HEDiYE KUTUSU

bu kutu oyle plansiz ve oyle zorluklarla cikti ki. gecenin bir vakti sabah icin hediye kutusu istediler benden. daha once yaptiklarimin boyutlari alinan hediyelere uygun degildi. kutu yapmak icin ve kaplamak icin de elimde uygun malezeme yoktu. hemen her tarafi karistirmaya biseyler bulmaya basladim. kafamda tasarladiklarima uygun hic bir malzeme bulamiyordum. sonunda buldugum bir kac seyi toparladim.hepsi daha once kullanilmis seyler. kutuyu kapklamak icin kullandigim malzeme ne kagit ne de kumas.bir cicek buketinden cikartmistim ama burus burus olmustu. onu utulemekle ugrastim sonra icini nasil yapicam ustunu nasil susliyicem derken elime ilk gelen seylerle bu hale gelmis oldu ve sabaha da yetismis oldu :)


6 comments:

  1. nöbetçi eczaneden sonra nöbetçi kutucu da olur senin sayende.gece tüm dükkanlar kapalı kutu lazım eee ne yapcez senaat'ın kutucu dükkanına baş vurcez :)24 saat hizmet hem de kaliteli, hizmet canım :)aferim sana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gercekten de oyle oldu :) bide gicik ettiler ki sorma,tepemde dir dir dir bi panik eyvahh kutu lazim :) pek umutlu degildiler geldiklerinde ama sabah suratlar guldu :D

      Delete
    2. aaa bir de başında tirip mi attılar bulmuşlar acil kutucuyu, daha önce kendileri alsaymış ya kutuyu canım.sen olmasan ne yapacaklardı aceb?

      Delete
    3. bende bilmiyorum ne yapacaklardi ama once bi guzel basimi sisirdiler :D

      Delete