Pages

Tuesday, July 9, 2013

KUMASLARDAN KEDILI TABLO

 Daha once bu tablodan 2 tane yapmistim, bu 3 cusu oldu ve yine hediye :) uzun suredir gorusmedigimiz kuzenler gelip yaptiklarimi gorunce,kimin neyi begendigini anladim ben de ona gore hediyeler hazirladim :) hep kiyafetleri kesip kullandigim icin her zaman ayni tonlarda malzeme tutturmak zor olabiliyor ama yine de bi sekilde cozdum kucuk sorunlari :) 3 kat kalin karton kesip birbirine ust uste yapistirdim. sonra da kumasla kapladim ve resimlerde gordugunuz yine kumaslardan yaptigim parcalari ustune dizip yapistirdim...

10 comments:

  1. Bunlar çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık çok güzel bir hediye bencede ...

    ReplyDelete
  2. uzun süredir bloglara bakamıyorum ihmal ettim buraları yahuu !
    sahuru bekleyen romantik kediler pek sevimliler her zamanki gibi.
    bu hediyeyi alanlar ne kadar şanslı ,tek ,biricik, özel bir hediyeyi kaptılar.
    ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pek farkimiz yok Filiz :) ben de bu aralar ne bloglara bakiyorum ne de kendi blogumla ilgileniyorum :D ama elelacele biseyler yapip araya bir de resimlemek eklenince o hiza kaptirmisken kendimi bir de her yerden paylasmis oldum :D hediye ettim de , nereye koyacaklar nerde kullanacaklar diye bir de resim istemek gelmedi aklima :D bi bakardik nerde duruyormus hediyeler :D

      Delete
  3. Kediler çok sevimli ve estetik yaratıklar. Kedi motifleri ile yapılan işler de onların sıcaklığını taşıyor. El emeği ve temiz işçilik de nefis, ellerine sağlık. Sahipleri çok şanslı :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. cook tesekkur ederim, boyle guzel bir yorumu haketmek mutlu etti :)

      Delete
  4. Beautiful!! thank you so much for your visit! I follow you with GFC!
    and I added you by g+ too! I'm very happy if you do the same.
    Have a good week! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Than you Marcela, I liked your blog so much and I added you by g+ too :)
      los besos que.. :)

      Delete
  5. Bunlara bayıldım yahu. Elde ki malzeme ile ortaya çıkardıklarınız muhteşem şeyler. Ellerinnize sağlık :)

    ReplyDelete