Pages

Wednesday, July 24, 2013

KIYAFETLERDEN GERI DONUSUM GUL AGACI

her zaman yaptigim gibi yine evde bi kenara ayirdigim kiyafetleri kullanarak bu gul agacini yaptim. daha cok keyifle ve acele etmeden bir kac gunde yapilabilecek bisey ama ben odamdaki gul agacini begenen bir akrabam icin 1 gunde aceleyle yapmaya calistim ve soylemem gerek ki bu agac icin 1 gun cok kisa bir zaman :)
 genelde biseylere baslamis calisirken oyle bi dalip kaptiriyorum ki kendimi yapim asamalarini resimlemeye useniyorum :) bu sefer neler kullandigimi onceden cekeyim de paylasayim dedim tembellik etmeden :)
gordugunuz gibi guller ve yapraklar giyilmeyen kiyafetlerden.ben kalip kullanmiyorum,kumasa elimle sekili kesip tek tek makasla kesiyorum ve gulleri olusturuyorum. fincanlari saksi olarak kullanmayi cok seviyorum. tesadufen bu yesil fincani gorunce dayanamayip almistim (iki paket sakiz fiyatina) :) kurdeleler de her zaman baska islerden kalmis birikmis oluyor. top yapmak icin eski coraplari kullaniyorum ve bahcedeki agactan duzgun bir dal kirip onun kabugunu soydum. 
gulleri 3 renkli kullandim daha canli bir goruntusu olsun diye. gordugunuz gibi coraptan yaptigim topu yesil kumasla kapladim sonra da gulleri ve yapraklari tek tek ustune diktim. bu da en cok zaman is oluyor. fincanin icine uygun strafor kesip ve yapistirrarak agacin sabit ve duzgun durmasini saglayabilirsinz. ben ustune kumastan bir kat gectim ve yine kumastan minik minik kestigim kumas parcalarini koydum. fincana bagladigim kurdeleyle de biraz daha renk katmis olmak istedim. 
sonucta 1 gunde ne yapip edip agaci bitirebildim hem de 2 kere elektrikler gidince mum isiginda calistim :) 
akrabalar yurt disindan geldigi icin,sonuncu gun bize ziyarete geleceklerini soyllemislerdi.ben de surpriz yapip geldiklerinde hediye etmek istedim. ne zaman geleceklerini tam olarak bilmedigim icin,bir de erken kalkip agacin resimlerini cekmek icin ugrastim. o kadar ugrasip ta bende resimleri olmasaydi uzulurdum. nerde cekmeye calissam renkleri tam olarak gorunmuyordu ben de bahceye ciktim :) kedim de oralarda olunca,tesadufen boyle resimler cikti :) umarim begenirsiniz ve fikirlerinizi iletirsiniz :)

23 comments:

  1. bayıldım hem fikre hem fikrin güzelliğine.renklere...ellerine sağlık

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim, begenmenize sevindim :)

      Delete
  2. Beğenmek ne kelime bayılmışam !!! çalışkan kuğum, sen tembel olamazsın, tembel diye bana derler yahuu. bir günde bu kadar çok gülü kes, biç ,yapıştır, şekil ver, hem de mum ışığında, süper kuğu gücü gerektirir. kimse Süper kuğu Senaat gibi kumaşları bu hale getiremez !!
    Ellerine ve de mum ışığında keskin gören gözlerine sağlık :)
    makedonya'nın en yetenekli kızı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. owww burda bol iltifatli bir yorum varmiiisss :) cook tesekkur ederim guzel insanim beniiimm :)

      Delete
  3. Harşka olmuş, ellerine sağlık. Hediye sahibi kimbilir nekadar mutlu olmuştur.
    Kıyafetleri kesiyorum, diyorsun, kese kese giyecek bir şey kalmayacak :))

    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim NOWACRAFT :) evet hediyeyi alan cok mutlu oldu :) kiyafetleri kesiyorum ama kesilecekler azalacagina artiyor sanki :)

      Delete
  4. süper olmuş.aynı zamanda artık malzemelerde.fincan olayını ben de çok beğeniyorum.sevgiler..

    ReplyDelete
  5. ellerine sağlık canım gerçekten seni taktir ediyorum çok güzel şeyler yapıyorsun epey uğraştırıcı bir iş olmuş ama bence süper olmuş ben bakmaya doyamadım inan çok beğendim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim. boyle guzel yorumlar alinca mutlu olup yorgunlugu tamamen unutuyorum :) begenmene cok sevindim :)

      Delete
  6. Ne kadar güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. 95 izleyicin oldum hoşbulduk diyeyim kendime
    Çok güzel bir çalışma olmuş Uğraştırıcı bir iş gibi geldi bana
    Ben takip edersen parça kumaşlardan çok değerlendirme çalışıyorum çok dikişimiz olduğu için Birde yenileme kıyafetlere el atıyorum Denemediğim bir bu kalmasın diyeceğim ama zamanım yok işte
    Keşke yapım aşamalarını da koysaydın Sonuç mükemmel olmuş
    Ellerine sağlık
    www.gullerledikis.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hosgeldiniizzz :) ben de hemen sizi takibe aliyorum :) ben de kiyafetlerime degisiklikler oynamalar yapiyorum bazen. artanlari da atmaya kitamiyorum, en kucuk parcanin bile bir gun isime yarayabilecegini dusunuyorum hep. ama haklisin zaman olmayinca boyle fazla el oyalayici islerle ugrasilmiyor. insallah tekrar benzer bir calisma yaptigimda yine usenmeyip yapim asamalarinin da resimleriniz cekerim :) tekrar cok tesekkur ederim ilginiz ve guzel yorumunuz icin :)

      Delete
  9. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim. ben de hemen sizin blogunuza geliyorum :)

      Delete
  10. Ellerine sağlık marifet yumağı Senaat'im.O kadar uykusuzluk ve emek kesinlikle hakettiği yeri bulmuş.Güle güle kullansın sahibi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa kimden yorum gelmiisss :) cok tesekkur ederiimmm,ozlettin kendiniiii :*

      Delete
    2. :D geldim geldim ama hala tam olarak moda giremedim, inceleyemiyorum.Hele okullar açılsın eve kapanalım :D mesafeleri kapıtıcaz inşallah. :*

      Delete
    3. ben de cok seyle ilgilenemiyorum ama arada dolaniyorum buralarda :)

      Delete
  11. ne kadar güzel olmuş öle onlar pek marifetli hanımsın anlaşılan..
    yeni izleyicinim canım banada beklerim sevgiler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim,begenmenize cok sevindim :)

      Delete