Pages

Wednesday, July 10, 2013

HEDIYEYE UYGUN KUTU

 Daha once kumaslardan yaptigim cicekleri paylasmitim, birini hediye etmek istedim.
 hediyeleri hazirlamak icin az zamanim olmasina ragmen bir takintim var o da hediyeyi en guzel sekilde vermek. o kisa zamanda nasil oldu da bir de kutu kaplamayi basardim kendim de anlayabilmis degilim :D  resim bile cekebilmisim ama daha ozenlisini cekebilmis olsaydim sanirim daha guzel olurdu :) malesef elimde telefonla aceleyle cekebildigim bir tek bu resim var :) 


2 comments:

  1. neyseki sen benim yolladığım hediye paketlerini görmüyon ,görsen tam bir komediyim. senin bu hediye kutularını gören benim verdiğim hediyeleri kafama fırlatır bune özentisiz paket diye !!! uğraştım ama düzgün paket yapamıyom ben yaaaa zaten kitap kaplamayı da yapamazdım okul zamanı :( ne olcek benim bu halim !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hediye hediyedir filiz :) ben de paketlemeye zaman bulamayinca hazir hediye torbalarindan alip,ustune sadece bir fiyonk yapistirabiliyorum :) her zaman benden de cok guzel seyler cikmayabiliyor yani :)

      Delete