Pages

Monday, May 27, 2013

T-SHIRT KESME


Aslinda basta siyah t-shirt kesmeyi dusunuyordum ama uygun siyah t-shirt bulamayinca beyazda deneyeyim dedim. melek kanadi sekli olusacak sekilde once ince bir kartona cizdim,sonrada cizdigim yerleri kestim boylece t-shirtin ustune koyup sekilleri cizmek daha kolay oldu. once bir kanadi cizdim sonra kartonu ters cevirerek diger kanadi da cizdim ve her iki tarafi ayni cizilmis oldu. kestikten sonra ustumde denedigimde keske daha kucuk delikler olusacak sekilde kesseydim,daha guzel olurdu dedim ama sonrada altina baska renk birsey daha giyip denemek geldi ve boyle bir sey oldu :) en sonunda da yaka ve kollarini kesip biraz daha acmis oldum,daha dokumlu ve salas bir goruntusu olsun istedim.

5 comments:

  1. kuğu sonunda kendine kanat da yaptı uçma vakti geldi !
    ben tişörte tişört demem Senaat makasla kesmeyince :)
    çok yakışmış !!
    makasına ve ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. guzel insaniimmm cok tesekkur ederiiimmm :*

      Delete