Pages

Monday, May 13, 2013

Eski kol saatinden kolye ve geri donusum hediye kutusu


Bu sefer hersey kuzenimin nisanlisinin bi tarafi kopmus saati vermesiyle basladi :) baska kemer takalim yine kullanirsin dedim.sanmam,cope atarim,sen al ne istiyorsan yap dedi,benim de aklima saatli kolye yapmak geldi.kemeri yerinden cikartip bir kupeyle de zincir gecirebilmek icin halka yaptim. resimleyip paylasirim diye dusunurken abimin aldigi telefon kulakliginin kutusunu acarken,baktim ki kutunun ustu tertemiz kaldi hicbir yazi falan da yok. ben bunu cope atmiyorum dedim. masama getirip saatin yanina koyunca da basladi fikirler gelmeye. aklimdaki herseyi birlestirmeye basladim.saatin arkasina bir makyaj fircamin paketinden cikan mor kartonu kullandim. saati yerine sabitledikten sonra kutunun icine yerlestirince farkettim ki saat biraz yukarda kaliyor,bende bozup yeniden ayni islemi yapmaktansa dibine boncuk koyayim dedim ve mor inciler geldi aklima. ustune de kurdeleden bir fiyonk yerlestirdim. sonuc boyle oldu :)







12 comments:

  1. yaptığı işi bu kadar zarif sunmak, bu kadar zarif fotoğraflamak ayrı bir yetenek canım !!
    saat kolye boynunda ayrı güzel, süslü zarif kutu da ayrı güzel duruyor. ellerine , zevkine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim Filiz :) bu fotograflama isini birlikte yapabiliyor olsaydik cok daha keyifli ve guzel olacagina eminim :)

      Delete
  2. Kolye de sunum da çok güzel.ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  3. Ellerine saglik harika isler cikartiyosun o saati atacak vatandas bence son halini gorunce geri isteyecek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim Arzu hanim :) tam da dediginiz gibi oldu ama istemeye cekindi sanirim :D

      Delete
  4. ÇOK GÜZEL FİKİR HEDİYE KUTUNDA MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim Şeker Pembesi :)

      Delete
  5. senaat çocukken babam hacıdan bana böyle bir kolye saat getirmişti ne çok severdim onu :) ellerine sağlık çok güzel yapmışsın

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim.. ne guzel bir yorum bu :) ben her yaptigim seyi yaparken acaba bunu kime hediye etsem diye dusunuyorum :) yakinlarda olsak ve boyle bisey soylemis olsaydin hemen bu senin olmali derdim :)

      Delete
  6. Bayıldım saat kolyeleri de çok severim. Geri dönüşüm olunca daha bi güzel olmuş :) ellerinize sağlık....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim Hikmet erdoğan :) begenmenize sevindim :)

      Delete