Pages

Tuesday, April 9, 2013

GERI DONUSUM SATEN HEDIYE KUTUSU


Uzun zamandir kuzulu yastik yapmaya dalmisim,kutu yapmayi ozledigimi farkettim :) evde bulabildigim malzemeleri toparlayip sonunda bir kutu yapmaya baslamis oldum. kutunun ic kismi mouse kutusuydu,ustunu acip ve etrafini kalinlastirip sonra da kaplamaya basladim.once yumusak olmasi icin resimledigim gibi kapladim sonra da kiyafetleri kesip ustunu kapattim. pembe olan kisim saten bir bluzden,siyah olani da eski abiye bir kiyafetten. kelebekleri de onceden yapmistim,kutunun ustune sus olarak kullanmis oldum. foyonku bluzun askilarindan yaptim ama kutuyu acip kapatirken fiyonku baglama derdi olmamasi icin altina cit cit yerlestirdim. 
diger yaptigim kutulardan daha basit ve yapimi kolay geldi bana. icine parfum sisesi koydum ve geriye foograflamak kaldi :) bu sefer kutuyu nasil kapladigimi adim adim resimlemek istedim.cok detayli yapamasamda birkac resim cekmis oldum,umarim begenirsiniz :)





6 comments:

  1. nasıl yaptıgını merak ederdim hep iyi oldu ama hala birtek şeyi anlamıyorum o iç kısım bol olan yer nasıl dikdörtgenmi dairemi kesiyosun o parçayı hala kafam almıyo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim :) icine koydugum parcayi elinmdeki kumasa gore karar veriyorum. bazen daire oluyor bazen degisik. deneye deneye oturtmaya calisiyorum :)

      Delete
  2. kutu güzel ve zarif
    renk seçimleri uyumları,işçilik harika
    fotoğraflar sunum harika !
    ellerine , emeklerine sağlık !!
    kutu kutu pense ah bir senaat izmir 'e gelse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim Filizi <3 yine guzel bir yorum alabilmisim senden :) insallah izmire de gelirim,gelirken sana kutu da getiririm ;)

      Delete
  3. renk uyumu harika nolmuş.çok beğeniyorum kutularınızı.hele kelebek çok şık.elleriniz dert görmesin.feyzanincicileri

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim.begenmenize sevindim :)

      Delete