Pages

Thursday, March 28, 2013

POLARDAN YAPTIGIM ATATURK CICEKLERI


hayal edip yapmayi dusundugumde boyle bir sonuc alacagimi dusunmemistim ama sonucu cok sevdim :) ciceklerin kirmizi kisimlarini kullanilmayan polar bir battaniyeden kesip yaptim,yapraklarini ise polar bir yelkten :) sanirim renkleri de birbirleriyle uyumlu oldu. vazonun icine bahceden topladigim beyaz ve gri renkli taslari yikayip,kurulayip doldurdum ama renk katmasi icin yesil kumastan minik parcalar kesip icine onlari da karistirdim. cicegin ortasina yaptigim yesil minik toplarla da uyumlu olmus oldu :)












6 comments:

  1. Sen bu işleri çok iyi beceriyorsun Senaatcım harikasın, ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim Senay :) senin yaptiklarina da ben hayranim :)

      Delete
  2. bu Atatürk çiçeklerini bir yerden gözüm dişliyor yahuu ! bir ara misafir oldular bunlar bana da, biz senaat'ın bloguna gitmek istiyoz diye bağırıyorlardı.olmaları gereken adrese gelmişler!! şimdi rahat etmişler pek memnunlar, hiç sesleri çıkmıyor bakıyom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gozun dogru dislemis Filiz :D sayende blog acmaya kalkismis oldum ben de boylece :D

      Delete
    2. Selcen'in sayesin de o beni itti, sonra ben seni ittim zincirleme blog açtık bee :)
      sen de başka birini itekleyecen blog aç diye şimdi :)

      Delete
    3. eveet :) hepinize nekadar tesekkur etsem az,iyi ki varsiniz :)

      Delete