Pages

Monday, March 18, 2013

KUZULU YASTIK VE ONA UYGUN HEDIYE TORBASI SUSLEME


Yastigi dogum gunu hediyesi olarak hazirlamistim ve hediyeleri guzel paketlemeyi cok severim. Yastiga uygun karton torba alayim dedim ama pek istedigim gibi birey bulamadim. ya cok buyuk ya da kucuk. bende evde ne var ne yok diye bir karistirayim dedim. Bir telefon firmasinin karton torbasini buldum ve o anda kafmda bir lamba yanmis oldu :) Artik kumas parcalarini da degerlendirmis oldum,hem de yastiga uygun renkleri yakalamis oldum :)







10 comments:

  1. Kuzu şirin mi şirin, yastık yumuşacık, karton çanta en az onlar kadar güzel.... eee hediye sahibi çok şanslı.

    Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim NOWACEAFT :) daha sahibi bilmiyorum boyle bir hediye alacagini :) bakalim begenecek mi o da :)

      Delete
  2. hediye torbasına bile bu kadar özeniyon maşallah sana !! senaat her eve senden bir tane lazım yahuu özellikle bizim eve.
    ne kadar güzel düşünülmüş bir hediye. kime gidiyorsa bu hediye yanında bir sürü pozitif duygu götürüyor.güle güle kullansın, ya da güle güle kuzuları saysın :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. canimsiinnn :-* tesekkur ederim Filiz :) severek ve keyifle yaptim. torba icin de renkleri uygun ayarlamaya calisinca sevimli oldu bayagi :)
      annem ne ugrasiyorsun torbayla ayip dedi oyle hediye edilir mi, aliriz bir torba dedi. dur dedim ben yapacagimi yapayim de sen sonucu gorunce bu begenmedigin torbayi vermeye kiyamayacaksin :D sonucu gorunce gercekten de oyle oldu :D

      Delete
  3. Çok iyi olmuş ellerinize sağlık. Hediye edilecek şanslı kişiymiş gerçekten. Çok sevdim:).

    ReplyDelete
  4. Yastığa bayıldımmm,yeşilin tonu ve kuzu ne kadar uyumlu olmuş,ellerine kollarına sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim hayaliatolye.begenmenize sevindim :)

      Delete
  5. merhaba SENAAT LAPO bu kuzulu yastık çok güzel ve istiyorum benimle irtibata geçermisiniz. size mail adres adresimi yolluyorum. aysenur__sagdic@hotmail.com çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben bir kuzu delisi olarak çok beğendim :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. merhaba. begenmenize sevindim, mail atiyorum simdi size ;)

      Delete