Pages

Thursday, March 28, 2013

KUMASLA KAPLAYIP,BOCUKLARLA SUSLEDIGIM KELEBEKLERIM


Bu kelebekleri kartona cizip kestim,sonrada siyah sifon bir elbiseden parcalar kesip kestigim kartonlari kapladim. kenarlarini ortalarini da susleyince bir suru parlak pempe kelebegim oldu :) daha once siyah uzun sade bir elbisemin ustunu suslemistim bu kelebeklerle. elbisenin eteklerinden baslayip gogus kismina dogru ucusuyormuslar gibi dikmistim :) simdi bu kelebeklerle baska neleri suslesem diye dusunmekteyim :)

10 comments:

  1. vayy süper olmuş! bayıldım !! çok iyi fikir her gün bir elbiseye konar bu kelebekler ne güzel :)
    ben sana boşuna kelebek senaat demiyom :)
    ellerine sağlık kelebek senaat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim Filiz :) sanirim bros olarakta kullanilsa fena gorunmez ama biraz parlak ve suslu bir bros olur :)

      Delete
  2. Çok beğendim kelebekleri...

    Çiçeklerle işlediğim bir etamin örtümün kenarına benzer bir şekilde hazırlanmış pullu bir kelebek yerleştirdim ben. Örtü çok daha keyifli görünüyor gözüme şimdi!

    Broş fikri de gayet hoş ayrıca...

    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Nurdan hanim :) bu kelebekler avucum kadar buyuk,bitane de daha kucugu var :) ortunun kenarina yerlestirmekte guzel fikirmis :)

      Delete
  3. Bu kelebekler harika.Kondukları heryere farklılık katacaklar.Elinize sağlık...

    ReplyDelete
  4. Çok şık .Bizim eve konsalar keşke:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir oda susu icin kullanamaya ilham vermis oldunuz :) birkac tane oldugu icin farkli islerde kullanabilirim.su an bir kutunun ustune sus olarak nasil olur diye deneme yapmaktayim :)

      Delete
  5. ben de boncuklarla ne yapabilirim diye araştırırken blogu buldum, çook beğendim. en kısa zamanda deneyeceğim. boncukları sanırım kumaşın üzerine yapıştırdın dimi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. merhaba.hosgeldiniz.. ben once ince kartondan istedigim sekli kesip kumasla kapladim sonra da boncuklari yapistirdim :) begenmenize sevindim :)

      Delete