Pages

Saturday, March 16, 2013

KAVANOZ IGNELIK VE YAVRUSU :)


Ben de kavanoz süsleyeyim dedim. İpliklerimi iğnelerimi de toplarım, hem masamın üstünde sevimli ve dekoratif dururlar diye düşündüm ve aynısından bir tane büyük ve bir tane de küçük yaptım. Minik kavanoz bebek mamasınındı :)Evde bir yerlerde minik bir kavanoz var diye hatırlıyordum, bulana kadar evin altını üstüne getirdim. Bulamasaydım az kalsın markete gidip bebek maması alıp afiyetle yiyecektim ve minik kavanoza da kavuşmuş olacaktım :D Neyse ki ısrarlı arayışım sonucu minik kavanozumu bulabildim :D







8 comments:

  1. Çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık:)

    ReplyDelete
  2. bizim evde de kavanozdan başka bir şey yok yav :) o kadar çok ki her dolap açılışında kafama kavanoz düşüyor o derece yani eve sığmıyor kuzum !! annem şuna lazım , buna lazım olur diye diye evi kavanoz dipli dünya yaptı canım:)
    bebek gibi kız olduğun için bebek maması yiyebilirsin bir şey demez kimse :)
    süs diye şimdi içindeki ipleri kullanamıyoz mu yav yasak mı acaba ?mezura bile var :) güzel bir değerlendirme olmuş, benim evde dağınık duran bobinleri bebek maması kavanozuna sığdıramayız, bana manav kasası daha uygun zannımca :)
    ellerine sağlık güzel Senaat :)
    inşallah iyisindir, tüm sevdiklerini Allah sana bağışlasın kuzu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuz gulumseten bir yorum varmis yine burda :) tesekur ederim Filiz :) aslinda bizde de durum farkli degil,annemin de kavaozlari biriktirme huyu var ama her kavanozu da begenmiyorum :D iclerine koydugum seyleri kullaniyorum zaten Filiz yasak degil :D ikisi de masamin ustunde,basta pek dusunmemistim ama gercekten ise yariyormus :) hem sus gibi duruyor hep kucuk seyleri toparliyor :)

      Delete
  3. Analı kızlı güzel olmuş bu kavanozlar gerçekten :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim Nurdan hanim, anali kizli benzetmesini de sevdim :D

      Delete
  4. senaatcımm harıka olmuslarr..ben sana boy boy kavanoz gonderebılırım :))) dolu var bızde de :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim Serpil abla,senin dusunmen yeter :D

      Delete