Pages

Sunday, March 3, 2013

DOGUM GUNU HEDIYE PAKETI


Bazen birine hediye olarak ne alacaginizi bilemezsiniz ya da ne alsaniz begenmezsiniz ya,ben de kendim hazirlamaya karar verdim ama hediyeler biraz artmaya baslayinca hepsini bir arada toplamaya karar verdim ve boyle bisey yaptim :) icinde kendi ordugum kedi patili atki var,yanda iki tane kendi kapladigim kutu var icinde hazir aldigim iki kucuk hediye var ve hepsi cikartildiginda kutunun dibinde cikolatalar vardi :) kutulari suslemek icin yine giyilmeyen kiyafetleri kestim kapladim,susledim,bitane de minik ponpon kuzucuk yaptim kutunun ustune :)







20 comments:

  1. Çok keyifli olmuş, kuzu da öyle. Böyle bir hediye kutusu kendi başına hediye zaten :)

    Ellerinize sağlık ve iyi Pazarlar

    ReplyDelete
  2. Nurdan hanımın dediği gibi hediye kutusu hediye gibi olmuş ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  3. Her yaptığınız son derece özenli ve zevkli tebrik ediyorum ...makasın dansı..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Serpil hanim :) (makasin dansi)

      Delete
  4. harika şeyler yapmışsınız tebrik ediyorum..

    ReplyDelete
  5. Çok tatlı olmuşlar ellerinize sağlık:). çok sevimliler.

    ReplyDelete
  6. Basta renkler, akabinde detaylar cok goz oksayici. Iyi fikirler, guzel renkler. Ne denirki, e super olmus super, super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukadar guzel inceleyip,bu guzel yorumu yazdiginiz icin tesekkur ederim :)

      Delete
  7. Çok titiz çalışıyorsunuz maşllah.çok cici oluşlar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Feyza hanim,masallahi da almisim :)

      Delete
  8. çok tatlı ve sportif olmuş tişört varya işin içinde... ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  9. ne zarif bir hediye, ne zarif bir kutu
    ve de bu hediyeyi hazırlayan ne güzel bir kız :)
    ellerine sağlık güzel senaat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiiyy filiz yorumu gelmiisss :) cok tesekkur ederimmmm asil sensin guzel olan...

      Delete
  10. Kuzu aşırı şirin gözüküyor nasıl aynısından bulabilirim??

    http://dogum-gunu-hediye.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim Raşit Çakır. kuzuyu ben kendim yaptim,aynisindan bulmaniz zor olabilir. ama yapimi cok kolay kendiniz de yapabilirsiniz :)

      Delete