Pages

Wednesday, February 13, 2013

SEKER GIBI KALP AYNA :)


Baska islerden artan kucuk kumas parcalarini cope atmak yerine,minik kareler seklinde kesip,kartonun ustunde kalp cerceve olacak sekilde tek tek yapistirdim, fotograf cercevesi olarak kullanmayi dusunmustum basta,sonra fikrimi degistirip aynaya kullanmis oldum :) bir sevgililer gunu hediyesi olarak hazirlarsam nasil olur diye dusundum ve kutunun dibine daha once yaptigim kalpleri yerlestirdim biraz da cikolata koydum :) bol kalpli,pembeli bir sey cikti ortaya :) 















30 comments:

  1. Çok güzel olduuuuu
    hayırlı uğurlu olsun canım :))
    Hoooşgeldin aramıza :)

    ReplyDelete
  2. güzel senaat blogun hayırlı olsun kuzum :) Çok güzel bir ayna olmuş tıpkı senin gibi :)

    ReplyDelete
  3. ooo masallahh blog faalıyete gırmıs:)) hayırlı olsun senaatcimmm...

    ReplyDelete
  4. Deli işi bunlar,zulaltan filiz ve örgü tasarımları ucunuze de cooook coook tesekkur ederim :) sayenizde artik ben de buradayim. desteginiz ve yardimlariniz icin neadar tesekkur etsem azdir,iyi ki varsiniz :)

    ReplyDelete
  5. Nihayet kendi köşenize yerleştiniz demek ki!
    Hayırlı olsun; sizi daha rahat ve güncel takip ediyor olmak keyifli olacak.

    Sevgiler

    ReplyDelete
  6. coook tesekkur ederim Nurdan Kanber :) o kadar rar ettiler ve dayanamadim geldim sonunda :) daha yeniyim biraz ney nasilmis nasil yapiliyormus karistirmam lazim. insallah duzenli bir kullanici olurum :)

    ReplyDelete
  7. Nurdan Hanım vallahi bravo ! ben haberini hazırlayıncaya kadar siz üye olmuşsunuz bile. artık, Senaat'ı kendi blogunda bulacaksınız.

    ReplyDelete
  8. sagol Filiz paylasmissin hemen kendi blogundan da haberi :)

    ReplyDelete
  9. Ohh çok şükür,seni buralarda görmek ne mutlu bizlere..

    Hayırlı uğurlu olsun blogun,artık daha yakından takip edebileceğiz seni :)

    ReplyDelete
  10. tesekkur ederim hayaliatolye :) bende burada sizinle olmaktan mutlu oldum :)

    ReplyDelete
  11. Hayırlı uğurlu olsun. Takibindeyiz :))

    ReplyDelete
  12. Blogunuz hayırlı olsun,güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..

    ReplyDelete
  13. bende geldimmm :)) ..... HAyırlı olsun bloğun , takipteyim

    ReplyDelete
  14. bloğun hayırlı olsun senaat :) güzel paylaşımlarını merakla bekleyeceğim...

    ReplyDelete
  15. Blogunuz hayırlı uğurlu olsun !
    Facebook tan takip ediyordum ama blog daha başka tabii.
    Ben de en ufak kumaş parçalarını değerlendirmeyi çok seviyorum, o yüzden sizi kendime çok yakın gördüm :)

    Güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ve sevgilerimle.

    ReplyDelete
  16. hayırlı olsun bloğun, izlemeye aldım ben de beklerim. Aynaya bayıldım cidden paketi de süper olmuş. Ellerine sağlık

    ReplyDelete
  17. Hayırlı olsun bloğunuz, takipteyiz ;) Aynayı da çok beğendim, ellerinize sağlık ;)

    ReplyDelete
  18. hoşgeldin ben 10marifetten belalın acemimarifet burada da peşindeyim:)

    ReplyDelete
  19. aramıza hoşgeldin canım.. :)
    takipteyimm.. ben de bloğuma bekliyorum

    ReplyDelete
  20. hayırlı uğurlu , bol takipçili olsun :))

    ReplyDelete
  21. bloğunuz hayırlı olsun.çok beğendim aynayı.ellerinize sağlık : )http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. hepinize guzel dilekleriniz ve takipleriniz icin coook tesekkur ediyorum :)

    ReplyDelete
  23. hayırlı olsun blogun Senaatcim:) güzel paylaşımlarını merakla bekleyeceğim.. çok doğru bir karar olmuş.. sevgiler..

    ReplyDelete
  24. Tebrik ederim senaat'cim buradan da. Yakın takipçilerinden olacağızz :))

    ReplyDelete