Pages

Saturday, February 16, 2013

MODASI GECMIS ABIYE KIYAFETIN GERI DONUSUMU (kutu kaplama)


Bu sefer dolapta boşuna yer kaplayan abiye kıyafete göz koydum :) İlk önce annemin aldığı cam kaselerin kutusunu istediğim ölçülerde keserek bir kutu çıkardım ortaya, kapağının üstünü de açtım. Sonra da kutuyu abiye kıyafetten kestiğim beyaz kumaşla kapladım. Kapağının üstü de dantelli olsun istedim, bunun için de hediye gelen ve hiç kullanmadığım çorabı kestim :) kapagin saglam ve acip kapatirken ice batmamasini onlemek icin icine telden cerceve yaptim. Icilerle süsledim, bir tane de fiyonk yapayım dedim :)  






26 comments:

  1. ayyy ben bu kutuyada bayılmıştımm:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. buraya da geldi bu kutu serpil abla :) hatirliyorum ilk gordugunde de cok begenmistin :)

      Delete
  2. işte aşık olunası romantik kutu !!
    işçiliğin , itinalı çalışmanın güzelliğine bak!!
    kuğu gibi kıza böyle beyaz, dantelli kutu yakışır :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coooook tesekkur ederim Filiz :) beyaz kumasla calismak biraz zor oluyor ama sonuc guzel oldu :)

      Delete
  3. ne kadar da zarif olmuş..
    ellerinize sağlık.. :)

    ReplyDelete
  4. Çok zarif, çok şık olmuş, ellerinize sağlık.

    Ben asıl geri kalan kumaşla neler olacak diye şimdiden merak ediyorum :)

    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim NOWACRAFT :) kumasin geri kalani beklemede,bende daha ne cikacak onlardan bilmiyorum ama malzeme bol :D

      Delete
  5. ayy bayıldım ben buna.çok şık : )emeğinize,fikrinize sağlık : )

    ReplyDelete
  6. tesekkurler Feyza Altunay,begenmenize sevindim :)

    ReplyDelete
  7. muhteşem olmuş, hatta muhteşem yetmiyor başka bir kelime lazım ama doğru kelimeyi bulamıyorum :) ellerine sağlık çok çok beğendim

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim Gözlük :) biraz suslu ve havali bir kutu oldu :)

      Delete
  8. Cok chic olmus, ama sahsen ben ne abiye elbiseye, nede dantel coraba kiyamazdim:)) Ellerinize saglik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim mevlüde Turk :) insan kesip biseyler yapmaya basladi mi bir sure sonra hasatalik haline geliyor :D brak elbiseyi corabi ne gorsem acaba bundan baska ne yapabilirim diye dusunuyorum :D

      Delete
  9. MERHABA:)HARİKA OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK İNCİ KONULDUĞU YERE KENDİ ASİLLİĞİNİ GÖTÜRÜYOR:))ÇOK GÜZEL TABİKİ SİZİN HÜNERİNİZ LE... GÜZELLİKLERİ PAYLAŞMAK ÜMİDİYLE...SEVGİLER

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkurler Mutluluklar Sokağı :) ben de boyle bi kutunun icine en cok ne yakisir diye dusunup inciyle birlestirdim :) begenmenze sevindim :)

      Delete
  10. Merhabalar Örgü Tasarımları bloğunda gördüm ve geldim iyi ki de gelmişim ne hoş çalışmalar var burada kutuya bayıldım elleriniz dert görmesin:))sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldiniz :) begenmenize sevindim. daha bir suru paylasilacak sey var,blog dunyasina biraz gec katilmis oldum.umarim diger paylasimlarimi da begenirsiniz :)

      Delete
  11. çok güzel çok şık ellerine sağlık :)))

    ReplyDelete
  12. Ne kadar sade ve zarif olmuş,ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  13. ayy harika olmuş gerçekten gelin gibiii :) http://arzunagore.blogspot.com/

    ReplyDelete