Pages

Friday, February 15, 2013

KUMASLARDAN UYUYAN KIZ TABLOLARIM


Bu uyuyan kiz tablosundan tam 3 tane yaptim,2 tanesi hediye gitti. Gorjuss kizlarini cok seviyorum ve bir resime bakarak benzerini yapmaya calistim ama ben kendi yorumumu kattim.kumaslarla calistim ve boyutlu olmasini istedim. 
Malesef bu tablolarimin resimleri ineternette calinip,baska sayfalardan da paylasildi. baska insanlarin da basina gelmistir boyle seyler ama bu tablolar bana aittir,bunu da aciklamak istedim. 
Evet simdiye kadar 3 tane yaptim bu tablodan ama hep farkli renkli versionunu da yapmak istedim,daha firsat olmadi.kim gorduyse ilk yaptigimla ayni tonlarda olsun istedi :) Belki ilerleyen gunlerde degisik renklilerini de yaparim ve resimlerini paylasirim.umarim begenirsiniz ;)







Arkadasim hediye ettigim tabloyu cerceveletmis,bu da tablonun cercevelenmis hali :)






23 comments:

  1. harıkaaaaa...her baktıgımda bayılıyorum canım yaa...gercekten sanat eserı bunlar...

    ReplyDelete
  2. Tesekkur ederim Serpil ablaaammm :)

    ReplyDelete
  3. bu uyuyan kızın uykusu o kadar ağır ki ,kaç hırsız site çaldı bu kızı, uyanıp beni senaat yaptı hırsızlar size ne oluyor demedi yahuu !!
    uyuyan kıza bir prens lazım yoksa daha çok uyur bu kız !!
    sarışın uyuyan kız, köylü pazen elbise giymiş uyuyan kız da olsun :)
    hepsi böyle muhteşem olur eminim :)
    ellerine sağlık güzel senaat :)

    ReplyDelete
  4. Tesekkurler Filiz :) aynen dedigin gibi uykusu cok agirmis calina calina her yerleri gezmis haberi yok :) belki de sadece uyurken guzeldir uyanik halini goremedik daha :D senin yaptigin bluzundan mi giydirsek bi kiza da,biraz renk gelirdi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. he benim pazenin deseni pek yakışır bu kıza :)

      Delete
  5. o uyuyan kiz da sen olursun artik,onu giydiginde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben olacaksam bana daha çok kumaş lazım :)

      Delete
  6. Ne kadar da güzel olmuş, ellerinize sağlık, bayıldım..

    ReplyDelete
  7. Eline sağlık çok güzeller...Ne yazıkki emek hırsızlığına bir çözüm bulunamadı....
    Bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim hanife :) hergecen gun birilerinin islerini baska yerlerde gormek sasirtici olmamaya basladi malesef.. size de iyi hafta sonu... ben de sizi takipteyim :)

      Delete
  8. Harika ! Başkalarının ç"alıntı" yapması bile senin becerine olan bir övgüdür bence, ama artık gerçek sahibinin ortaya çıkması ve kendi sayfası olması çok güzel ;) İlk gördüğümden bu yana en çok sevdiğim çalışmalarından olduğu şüphesiz , devamını bekliyorum ben de diğer insanlar gibi :D

    ReplyDelete
  9. baktıkça hayran kaldım hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. guzel yorumlarin icin cok tesekkur ederim oznur :)

      Delete
  10. harikalar ... 10marifette ilk gördüğümde nasıl bayıldıysam hala ayılamadım :) ellerinize sağlık senaat çok çok güzel bunlar ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederim kumas oyunlari :) ben de gordugumde 3 tane yapmis olduguma hala inanamiyorum :D

      Delete
  11. Bayıldım, arkadaşınız olasım geldi... ellerinize sağlık. oğlumdan fırsat bulduğumda ben de yapayım dediğim onca şey birikti..ben de blogunuzu takibe aldım:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Selda Yaverler :) begenmenize sevindim. Insan zaman bulabilse neler yapar dimi,bazen bana da yetmiyor. Takibiniz icin de tesekkur ederim :)

      Delete
  12. Çok çok güzel olmuş, gerçekten ilginç bir tasarım. ilk defa kumaştan tablo görüyorum..
    Elleriniz dert görmesin..

    ReplyDelete
  13. emeginize saglik cok güzeller cok begendim...

    ReplyDelete