Pages

Thursday, February 14, 2013

Fincanlar Saksiya,Kumaslar Cicege... :)


Bu aralar kumaşlardan çiçek yapmaya fena dalmışım :) Bu çiçekleri de giyilmeyen kıyafetlerden yaptım. Yaprakları kağıttan kestim sonra da kumaşla kapladım. Saplarını da telden yaptım, böylece istediğim gibi şekil verebiliyorum ve daha dik durabiliyorlar. Fincanlardan büyük olanı çorba, diğeri de kahve fincanı :) Onları da kumaşla kaplayarak, fincan saksı olarak kullanmış oldum :) Çiçeğin dibi için de taşları bahçeden toplayıp yıkadım. Sonuç olarak ortaya böyle bir şey çıkmış oldu :)











18 comments:

  1. Ha ri kaaaa,ellerine sağlık canım.

    ReplyDelete
  2. cok tesekkur ederim Deli işi bunlar :)

    ReplyDelete
  3. Efendim, merhaba, övgülerle, sevgilerle, ilgilerle malum Filiz hanım'ın bloğunda o kadar çok beğenildi ki çalışmalarınız blog açmanız isabet oldu! Aramıza hoş geldiniz, çalışmalarınız çok kibar ve naif bizlerin sevgisini kazanmakta hiç de haksız değiller ellerinize sağlık, çok hoşlar gerçekten, Sevgiler:).

    ReplyDelete
  4. guzel yorumlar geldikce ben de iyi bisey yapmis oldugumu anlamaya basladim :) Filiz blog acmamin en buyuk sebeplerinden biri,o kadar israr etti,artik Senaat blog acsin kampanyasi bile baslatacakti nerdeyse :D sevgili Filiz,Selcen ve Serpil ablaya tekrar cok tesekkur ederim. aranizda olmayi simdiden cok sevdim bile :) guzel yorumunuz icin tekrar cok tesekkur ederim :)

    ReplyDelete
  5. tesekkur ederim Günlükçü Bayan :)

    ReplyDelete
  6. Hadi bakalım hoşgeldin blog dünyasına :)) emeklerine sağlık fotolarına zaten bayılıyorum onlara da diyecek bir lafım yok , hayırlı uğurlu olsun blogun

    ReplyDelete
  7. Merhaba Sevgili Senaat,hoşgeldiniz :)Ben Gülden,nam-ı diğer esinsel
    10marifetten.Güzel işlerinizi buradan da görmek çok hoş,sevgilerimle...

    ReplyDelete
  8. ayamaya cok tesekur ederim :) fotograflari hep ozenle cekmeye calisirim ama bazen yptigim islere uygun koseler bulmak zor oluyor,yine de elimden geleni yapmaya calisiyorum :)

    ReplyDelete
  9. hosbuldum F.Gülden YAPAR (esinsel) :)

    ReplyDelete
  10. nihayet bu güzel güller ,saksılar kendi evinde sergiye çıktı, sevgililer gününü neşelendirdi daha ne olsun :)
    ellerine, yeteneğine sağlık güzel Senaat :)

    ReplyDelete
  11. tesekkur ederim Filiz :) renkler de tam gunune denk geldi :D

    ReplyDelete
  12. Gerçekten çok güzel olmuş! :D
    Çok hoş bir beceri buu! :D

    ReplyDelete
  13. Yeni bloğunuz hayırlı olsun .İlk işlere bakılırsa dolu dizgin geliyorsunuz......makasın dansı...

    ReplyDelete
  14. Tesekkur edem SERPIL CAKICI :) insallah guzel seyler yapmaya calisip devamli paylasmaya calisirim :

    ReplyDelete
  15. haaarikaaa: )çok beceriklisiniz maşallah : )http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    ReplyDelete